[Tajfutas] pörög a FB

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2023. Júl. 27., Cs, 11:36:45 CEST

Sziasztok!

"Közlemény: Balaton Kupa Plusz 2023:
Akik ott voltak a versenyen az adottságokhoz képest jó versenyen vettek
részt.
Akik az erdei futam megszűnése miatt nem jöttek el, azok visszakapták a
nevezési díjukat.
Akik meg nem voltak ott a versenyen és csak rosszindulatból beszélnek róla,
rágalmaznak, azoktól elhatárolódom.
Mi rendezői bravúrnak tudjuk be, hogy a verseny hetében szerdán még nem
tudtuk, hogy hol lesz szombaton a verseny és szombaton lett verseny.
Kb 5-6 úton próbáltunk elindulni, persze egymás után és telt az idő.
Verebélyi Zsolt maximális segítsége mellett. Hálás köszönet érte! Mindegyik
erdei terep zsákutcába futott. Az elején volt egy félreértés, amikor
hónapokig állt a rendezés. Majd nem sikerült engedélyt szerezni az idő
szorításában. (Persze lehetett volna engedély nélkül is bemenni az erdőbe,
ami katasztrófa lett volna a tájfutó társadalomra nézve.) A verseny előtt
"sokkal" kihirdethettem volna, hogy nem lesz erdei futam. Én viszont arra
törekedtem, hogy legyen, ezért próbáltam meg mindent és ezért lett az
utolsó pillanatban kihirdetve. Rossz döntés volt? Már nem tudunk
változtatni rajta. A megjelent versenyzőkért dolgoztam, rengeteget. Magam
részéről ezen a fórumon lezárom a témát. (Persze lehet nekem is találós
kérdésem: Miért szívatjuk egymást olyan fórumon, ahol csak a sportágat
járatjuk le? a) csak b) mert jól esik c) ez csak üzlet (Persze ne
válaszolj, úgysem fogom elolvasni.)) Mézes Tibor Sólyom, versenyelnök
(Persze, István, tudod a telefonszámomat, engem nem kérdeztél.....)"

Üdv:
                            Sólyom
<https://www.youtube.com/watch?v=_mJ8HfYLnTM&list=PLqA7tSZpTEFR4qijWph53UeikWM9XB3G0&index=9>
"Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az
eredmény más legyen." (Albert Einstein)
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>