[Tajfutas] WOC2023 - Svájc-Flims Laax - Relay

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2023. Júl. 18., K, 11:48:56 CEST

Sziasztok!
Az 1981-es VB férfi váltója valóban érdekesen alakult, Kapitány (Boros
Zoltán), az első futónk, kifelejtette a 3-ast, de később észrevette a hibát
és a 12-es után megfogta.
Ez látszik a részidő táblázat lábjegyzetében, aminek részletét (Janó
anyagából kivágva) mellékelem.
Kis híján fél óra hátrányt szedett össze, de a csapat versenyben maradt és
három jó futással feljött a 9. helyre.
A fáma szerint a magyar vezetők kétszer is megpróbálták kizáratni
Kapitányt, de a rendezők azt mondták: nehezebb pályát futott, mint kellett
volna, maradjon az eredmény.
Ezt nyilván a nemzetközi ellenőrnek is jóvá kellett hagynia. Manapság
persze ez már lehetetlen lenne.
Mellékelem a térkép idevágó részletét is, lilával a férfi pálya.
Nem hasonlít Janó pályájára, mert az 1-2. és 3-4. futók a terep különböző
részein futottak, csak az utolsó pont volt közös.
A versenynek minden forrás (pl a lenti link és Zetor honlapja) szerint a
verseny napján kiadott (Janó által közölt) a hivatalos végeredménye.
A Schlussbericht (zárójelentés) elég lazán összedobott anyag, és a
legérdekesebb: a szabályzat ellenére NEM tartalmazza a hivatalos
végeredményt.
(Mellékelem a címlapot, Skerletz Iván körbeküldte az érdekelteknek, ahogy
felül látszik.
Közülük már csak Szarka Ernő van köztünk, ezúton (is) kívánok neki jó
egészséget!)
Úgyhogy Janó (és a többiek), nem hiába küzdöttél, megvan a 9. hely!
És köszönöm a beszámolóidat, a linkeket, mindet szívesen olvasom!
Ábel
https://web.archive.org/web/20200706034434/https://old.orienteering.org/events/?event_id=24

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023. júl.
16., V, 2:26):