[Tajfutas] WOC2023 - Svájc-Flims Laax - Middle

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Júl. 14., P, 23:22:43 CEST

Igen érdekes pillanat volt, amikor Matthias Kyburz célba érkezett  és
nem ért fel a dobogó tetejére, Simone (honfitársa és csapattársa) pedig
a kamerák előtt azonnal Kasper Fosser nyakába ugrott és elkezdte
puszilgatni.

A szerelem, az szerelem. Hegyeket tud megmozgatni.

Holnap középtáv döntő:
https://orienteering.sport/event/world-orienteering-championship/middle/

Drukkoljunk nekik:
https://www.tajfutas.hu/hirek/hirkereso/23-tajfutas/2371-harom-magyar-a-kozeptavu-dontoben-2