[Tajfutas] WOC

Márton Scultéty m.scultety at gmail.com
2023. Júl. 12., Sze, 20:13:29 CEST

Szia Viktor!

Azon a hétvégén volt a Jukola, ezért nem indult ezen a versenyen még a
svájci élmezőny sem.
Két héttel korábban, június elején volt hivatalos edzőtábor és előverseny a
környéken, amit számos ország válogatónak használt. Azon a teljes mostani
magyar csapat kint volt. Plusz most is többen a magyar versenyzők közül
napokkal előbb utaztak ki, hogy szokják a körülményeket. Ebben Sárközy
Zsófi viszi a prímet, aki már hetek óta Svájcban van.
Remélem, megtérül a befektetett energiájuk!

Üdv,
Skuló Marci

Viktor Juhász <juhaszv78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. júl. 12., Sze,
13:32):