[Tajfutas] Twitter probléma - segítségkérés off -JWOC2023

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Júl. 1., Szo, 21:19:34 CEST

Sziasztok,

Segítséget ugyan nem kaptam, de leírom, hogy mire jutottam. Talán
másokat is érint a probléma, ami nem az én készülékemben van/volt.

A gondom érzékeltetésére belinkelek ide egy sportos cikket:

https://index.hu/sport/futball/2023/07/01/mely-torok-bocsak-bence-szoboszlai-dominik-liverpool-szerzodes/

Az internetes újságok azt a gyakorlatot követik, hogy híradásaikhoz
Twitter bejegyzéseket szúrnak be. A fenti linkben is ezt lehet
megtalálni. (2x Bence Bocsák)

Az elmúlt időszakban ezeket a "csipogásokat" simán meg tudtam
jeleníteni, fordítást követően elolvasni.

Ennek lett vége tegnap. A problémámat úgy tudtam orvosolni, hogy
kreáltam magamnak egy új Gmail levelezési fiókot és végigmentem a
Twitter regisztrációs procedúráján.

Így már, regisztrált felhasználóként bejelentkezve követni tudom a
Twitter oldalakat.

Aztán, a felületen egy bejegyzés rávilágított a kialakult helyzetre. A
Twitter tulajdonosa, Elon Musk vezetett be korlátozó intézkedéseket.
Hogy miért? Azt nem tudom, de nagyon morognak.

Az internetes oldalak, így a fenti oldalt üzemeltető is gondban lesz,
amíg ezek a tiltások fennállnak, mert a mezei olvasók nem tudják
megnézni a Twitter hivatkozásokat.

Profi vagy félprofi Twitter felhasználó segítségét kérném, mert a
regisztrált profilomba már most érkeznek kéretlen twetek. Ha lenni ilyen
olvasó, akkor megkérem, hogy magánlevélben keressen meg. Köszi.

Sportági hír: hétfőn elrajtol a JWOC2023

http://news.worldofo.com/2023/07/01/jwoc-2023-all-you-need-to-know/

https://www.facebook.com/mtfsz/posts/pfbid0dP7kuep5jJrxLYTU1BhseyHTThuzUbw5ToS7vz3PhqrLapgr49uca1uptH9uH2bml

Slava ...

Janó