[Tajfutas] Nem rejtvény, ellenkezőleg!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Dec. 25., H, 11:10:45 CET

Sziasztok,

Nem kisebbítve a Tipo érdemeit, de a 27. Mecsek Kupa, amit
1985.04.05-07. között rendeztek (és valószínűsítem, hogy a Tipográfia
Kupa abban az évben nem márciusban volt rendezve) már szintén Commodore
16 gépen futó szoftverrel üzemelt. Horváth Lajos a PVSK akkori
vezetőedzője készítette.

Bizonyítékok:

Részlet az értesítőből/rajtlistából (minden oldalán megtalálhatók voltak
a reklámok)

https://drive.google.com/file/d/1L3ZRsk31Hm2JZLo3Wk7553vw3VO36gxP/view?usp=drive_link

Részlet a eredménylistából: három napos, vadászrajtos verseny

https://drive.google.com/file/d/1LLE0dpKSJt6f7hYzcxh-HCOIoS6TnUUb/view?usp=drive_link

Láthatóan a program még nem tudta kezelni a magyar ékezetes betűket.
Valamilyen mátrix nyomtatón lett előállítva, majd a MÁV pécsi
igazgatóságának nyomdájában sokszorosítva.

Nem ment zökkenőmentesen a számítógépes értékelés, ezt alátámasztják a
VB elnök és ellenőrzőbírók jelentései:

VB elnök:
https://drive.google.com/file/d/1wBGAHR6gL129ARf3nKDnuMK-6SVVlkQZ/view?usp=drive_link

Ellenőrzőbíró, Palatinszky János

1. oldal
https://drive.google.com/file/d/1ItyR2NQeildbR6pGE96lXxLQ15GSYE25/view?usp=drive_link

2. oldal
https://drive.google.com/file/d/1bh-MqyQ1iDerc-LGMLUREwS6DjU1lTpM/view?usp=drive_link

3. oldal
https://drive.google.com/file/d/1X9-E5KW0lEYJF4zv9mjEjKYS4zbtfCYB/view?usp=drive_link

Kéretik megfogadni az utolsó mondatát!!!

Az első nap térképe:
https://drive.google.com/file/d/1CWvmoCcTegJNrItfg9JfjqF0qvTwICWS/view?usp=drive_link

Elsőéves, rüszmeteg, felsőágyasként a legmeredekebb részt kaptam meg
javításra.

Én is ellenőrzőbíró voltam ezen a napon. Az edzésnaplómban az szerepel,
hogy a "Hóhért akasztják!"

Ezért:
https://drive.google.com/file/d/1i_8KVRT9YTWUmQ_JRvqp5hMQd33GnTOa/view?usp=drive_link

Ennek a napnak a "fénypontja" volt, hogy egy hirtelen jött szél felkapta
azt a rögzítetlen katonai sátrat ami a pottyantós vécét "árnyékolta. A
sátor mellett a s*aros WC papírok is a levegőbe kerültek.

Egy év múlva ezen a terepen ásott ki egy gödröt a Szieberth Peti, mint a
Mecsek Kupa pályakitűzője, mert nem volt a számára fontos átmenet végén
egy kézzelfogható objektum.

Slava ...

Janó

Kitérő: "Shchedryk" kicsit más előadásban
https://twitter.com/i/status/1738985433256616426