[Tajfutas] Nem rejtvény, ellenkezőleg!

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2023. Dec. 24., V, 13:01:26 CET

Nem kisebbítve a Tipo érdemeit, azért meg kell jegyezni, hogy a VB-n (ahol
a fő számítástechnikát valóban a KFKI adta a KFKI-s tájfutók felkérésére) a
célban működött egy back-up rendszer is, ami Köveshegyi Laci (szintén
KFKI-s, de tájfutó is) fejlesztése volt. Emlékeim szerint szintén
Commodore-on, de ebben nem vagyok biztos.
Üdv
Iván