[Tajfutas] rejtvény

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2023. Dec. 23., Szo, 22:13:40 CET

Sziasztok!
Az 1980-as években a külföldre utazás nem volt olyan egyszerű, mint
manapság.
Ezért a válogatottság közelébe kerülőktől (meg a vezetőként szóba
jöhetőkről) mind kértek 6-8 igazolványképet, hogyha vízumhoz stb kellene,
akkor kéznél legyen. Ez a gyűjtemény fennmaradt az MTFSz-ben, persze
hiányosan, csonkán.
Ezt szkenneltem be karácsonyi rejtvény gyanánt, mindenki szórakozására.
Küldjétek el, kiket ismertek fel a képekről!
Mint látjátok, egyesekről több kép is van.
A megfejtéseket az alábbi formában kérem:
2/1/2 Balogh Tamás; ahol a kép, a sor  és azon belül a sorszám jelöli a
képet
Írjanak azok is, akik csak pár képet ismertek fel!
Aki mindenkit felismert, azoknak, ahogy mondani szoktam, jár egy meghívás a
New York-i Astoriába egy vacsorára.
De a többi megfejtő is érdekes térképtörténeti csomagokkal lesz gazdagabb.
Beküldési határidő: 24/1/3 éjfél
Jó szórakozást!
Ábel