[Tajfutas] Budapesti Tájfutó Napok

BTFSZ tájfutás tajfutas at btfsz.hu
2023. Dec. 22., P, 07:56:23 CET

Sziasztok!

Néhány részlet a BTN  programból.

*Szenior találkozó:* 2024. január 20. 13:30-18:00

Helyszín: Magyar Sportok háza – földszinti nagy tárgyaló (cím:
Budapest, Istvánmezei út 1-3, 1146)

https://www.btfsz.hu/szenior-talalkozo-2024/

*Bajnokok vacsorája:* 2024. 01. 20. 17:30

Helyszín: Csülök Vendéglő (Budapest, Reviczky u. 36, 1046)

Az eredményeik alapján meghívottak és díjazottak névsora:

https://www.btfsz.hu/bajnokok-vacsoraja-2024/

* Ripszám Henrik emlékverseny:* január 21 délelőtt

https://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/8255

*Diák Teremtájfutó Budapest Bajnokság*ot a zsúfolt programok és
felvételik miatt későbbre tettük.

Új időpont: február 11 délelőtt –

/A  Diák Teremtájfutó Budapest Bajnokságot sikeresen teljesítő Budapest
válogatottakat a bajnkoság délutánjára szeretettel meghívjuk egy
csapatépítő gokartozásra./

Részletek később. a 2023 év alapján 2024-ben Budapest válogatottak névsora :

https://www.btfsz.hu/budapest-valogatott/

Kellemes Ünnepeket kíván a BTFSZ elnöksége :

Mets Miklós