[Tajfutas] régi kép

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2023. Dec. 12., K, 16:35:33 CET

Szia Gerzson!

Hegedüs Ábel most fejezte be a BEAC történetének megírását.
Neki talán vannak fényképei, névsorai.
Régi beacos még Muszéli Gyuri, neki is lehetnek sejtései, akár fel is
ismerheti önmagát.

Balról a 2. személyt Szeredai Bajusznak nézem. Ő 1962-ig a Sznagyik
László nevet viselte.
Sznagyik 1956-ban már ott volt, Vörös Pista 1957-ben jött a BEAC-ba.
Ő előttük csak igen szerényen versenyeztek a beacosok. Esetleg csak
túrára jártak. Ezért Bánlaki Pálon kívül, akit Kopasznak becéztek, nem
hagytak nyomot maguk mögött.
Boxi