[Tajfutas] Legyen jobb a tájfutás, tájékozódási futás?

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2023. Dec. 12., K, 13:04:39 CET

Sziasztok!

Kösz, hogy megnyitottad.
Még nagyobb kösz, ha  ezt a kérdőívet <https://forms.gle/6DjoDYyJUnhw7yYW9>
ki is töltöd.
Kb 15-20 perc.
Egy átfogó kutatás a tájfutó OB-król. És a sportágunkról.
Azzal a szándékkal, hogy megismerjem a tájfutók véleményét. És nem csak
azokét, akik OB-k-ra járnak, hanem mindenkiét. A 12 éves gyermekedét is. A
szurkolókét is.
Aztán, amikor megismertem; az összegzést, elemzést kitegyem a listára.
És odaadjam a döntéshozóknak, hogy döntéseket hozzanak.
Mert néha azt érzem, hogy nem a tájfutás érdekeit találják meg a
döntéseikben.
Ám lehet, hogy ezzel csak egyedül vagyok.
Kíváncsi vagyok, hogy Te mit gondolsz.
És mit gondolnak a klubtársaid, akik nem járnak  itt a listán.
Oszd tovább a klubod belső listáján, mindenhol. Hogy minél nagyobb legyen a
merítési arány.
A legjobb lenne, ha most azonnal ki is töltenéd vagy legkésőbb Karácsonyig.
Ám akkor úgysem ezzel fogok foglalkozni, ezért a határidő 2024.01.01. 24:00

Az elnökség helyében mellé állnék a projektnek, mert szerintem előre visz.

Szóval, ha eddig magadban háborogtál, hogy mi nem tetszik.
Vagy azon háborogtál, hogy valaki megint háborog, mert minden rendben.
Vagy egyszerűen segíteni akarsz, hogy legyen reprezentatív adathalmaz.
Hát állj neki a kitöltésnek!

Üdv:
                            Sólyom
<https://www.youtube.com/watch?v=_mJ8HfYLnTM&list=PLqA7tSZpTEFR4qijWph53UeikWM9XB3G0&index=9>
"Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az
eredmény más legyen." (Albert Einstein)
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>