[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2023 11. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Dec. 1., P, 13:54:56 CET

Sziasztok,

Sólyom egy másik levelében megírta a HTTT2023 győzteseinek névsorát.
Ugyan én lettem a "Senior" kategória győztese, de az új magyar bajnok a
3. helyezett Zarnóczay Klári (AOS) lett, mert a 2. helyezett Zelei
Ferinek sincs 2023 évi rajtengedélye. (MTFSZ adatbázis alapján.)

A szerdai forduló kezdő feladata:

https://drive.google.com/file/d/1DQ52MUEj89iPDv98Drpa1nfiwrdpzNxP/view?usp=drive_link

és az utolsó feladata:

https://drive.google.com/file/d/1EWlkJ1hx11MeeJeFATK-8tC8UkRL-T4u/view?usp=drive_link

Mi a megoldás? A-B-C-D-E-F vagy Z

Kezdődik az MTFSZ webináriumi sorozata. (Dec.5. 19:00) Az egyiken
szívesen meghallgatnám, hogy a vezető klubok milyen virtuális eszközöket
használnak a versenyzőik technikai képzéséhez. PL. használják-e a TORUS
felületen található feladatokat? http://temposim.yq.cz/tempo.cgi Holnap
is lesz egy esemény, a néhány "ember" által nem szeretett Svédországba
utazunk.
https://www.google.com/maps/@59.7861238,14.5432078,858m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

MTFSZ hírlevél részlet: Tóth Eszterrel készült beszélgetés részletei -

"A felkészülés nagy része klubszinten zajlik. Ez legtöbb esetben a
fizikai felkészülésben merül ki, hiszen kevés klubnak van lehetősége
komolyabb technikai felkészülést is biztosítani, ...."

"Az edzők többsége számít is arra, hogy a felkészülés elméleti része
válogatott szinten zajlik."

Teljes cikk:
https://drive.google.com/file/d/1RoDbsean_ksUYVbGMBKexWonyVXm0iUC/view

Felhívás: gyertek és csatlakozzatok hozzám és a HTTT2023 utolsó,
decemberi fordulójában -ami már csak a nemzetközi értékelésbe számít
bele- minden feladatra nyomjatok "Z"-t a lehető leggyorsabban.

Slava ...

Janó