[Tajfutas] Golfpálya Gödön

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Aug. 25., P, 22:22:28 CEST

Mit képzelsz, István? Minden igazi tájfutó csakis autóval szeret menni a
versenyekre. Aki nem szeret autózni, de mégis versenyezni akar, az magára
vessen, hogy gyakran bosszankodnia kell. Vagy bevállaljuk a hosszabb
gyalogmeneteket, vagy lemondunk a versenyzésről. Nem érdemes folytatni ezt
a szélmalomharcot.

Üdv:
Gerzson

Cserteg Istvan <istvan.cserteg at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. aug.