[Tajfutas] Dunaújváros - szabadstrand - low

Viktor Juhász juhaszv78 at gmail.com
2023. Aug. 24., Cs, 08:41:26 CEST

Kedves Versenyzők!
Bepakolható a fürdőnadrág!
A Dunai árvíz levonult, a vízminősègi vizsgalat megtörtént, így újra nyitva
a Szalki-szigeti szabadstrand.
Az ingyenes, kiegészítő szolgaltatásokkal felszerelt strand a
versenyközponttól északra, attól 2,5kmre található, este 8ig nyitva.
Aki nem tudja kivárni a verseny végét és a két futam között látogatja meg a
strandot, a délutáni futam rajtja a strand és a Vk között, a partfalon lesz.
A 46,9736 18,9415 koordinátán (Alsó-Duna-Part út x Berzsenyi Dániel út) a
partfalra fel induló úton érhető el a rajt.

Meleg lesz, megfelelő, egész napos folyadékutánpótlásról ne feledkezzetek
meg gondoskodni! Ámbár több bolt is elérhető a közelben, mindegyikhez meg
kell mászni az 50m-es partfalat!
Üdvözlettel