[Tajfutas] PreO és TempO Bajnokság 2023

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2023. Aug. 18., P, 11:41:32 CEST

Sziasztok!

Augusztus 26-27-én kerül megrendezésre az idei Pre-O és TempO Országos Bajnokság.

A verseny tájfutó versenyekről ismert ösküi terepen lesz, amiről új, Lidar alapú térképet készítettünk – trail-o-os szemmel (méretarány 1:4000, alapszintköz 2,5 méter).

Mindkét verseny egyben világranglista futam is, így a nemzetközi mezőny garantált (ide már 58 fő nevezett)

Az országos bajnokságot külön is értékeljük.

Újdonság, hogy a második napi TempO után egy Sprintverseny is lebonyolításra kerül.

A pályákat Fehér Ferenc (Pre-O) és Miháczi Zoltán (TempO, Sprint) tűzte ki, melyeket a lengyel ellenőrzőbíró már megnézett, elfogadott.