[Tajfutas] Dunaújváros

Viktor Juhász juhaszv78 at gmail.com
2023. Aug. 2., Sze, 10:50:58 CEST

Sziasztok!

Aki volt már ott, tudja miről van szó, aki nem, augusztus 26-án megtudhatja.

Változatos, egyedi, új.

Csatoltuk az előzetes pályaadatokat.

A délelőtti futam (rövidtáv) pályáit Korcsok Pál tervezte. A legfiatalabbak
és idősek pályái szintmentesek. A leghosszabb pályák terepfutó cipővel
teljesíthetők eredményesen.

A délutáni futam városi középtáv (hosszított rövidtáv), amelyet Nagy Pista
tervezett. Minden korosztálynak nem lehet mindenből ízelítőt adni, van
egyedi városrész, amelyet kizárólag az F21 látogat meg.

Itt már minden pályába van szint tervezve, de arra figyeltünk, a fiatalok
és idősek pályái ösvényeken, lépcsősorokon biztonságosan teljesíthetők. Aki
túlságosan hosszúnak találja az F21et és megfelelő korosztályi pályán nem
indulhat, annak a nyílt hosszú pályát javasoljuk.

Üdvözlettel,

Törisek