[Tajfutas] eTempO április

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Ápr. 28., P, 15:50:22 CEST

Sziasztok,

Köszönet Sólyomnak az eredmények "karbantartásához" és publikálásához.

Köszönet Mihóknak a pályákhoz valamint ahhoz, hogy ilyen szép szüli napi
ajándékot kaptam tőle, azaz, hogy meghívott Pardubicébe egy kis játékra.

Itt látható a kezdő és a záró feladat:

https://drive.google.com/file/d/1DjTRggflg3FolhucseqtgTgKHNPdyt2f/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1PzaV6q4XSBvLqVaxWfoCj_sxvsAH5pIE/view?usp=share_link

Itt pedig egy részlet a nyolcadik feladatsor részidős eredményéből:

https://drive.google.com/file/d/1wF_iFxPA6fCEucPSm66N1_L5_BQUEoF3/view?usp=share_link

Az olvasható ki belőle, hogy még a tavalyi győztes is tud hibázni (Ben
Kyd) és az, hogy a "Z" betűk ész-nélküli nyomkodása is milyen jó
eredményt tud produkálni.

Nem javasolnám a követését, nem ez a játék lényege.

Ezúton is felajánlom a segítségemet (tanácsok webes kapcsolaton
keresztül) azon kezdőknek, akik most kezdtek bele a játékba vagy
tervezgetik az e-TrailO kipróbálását.

Kitérő:

Ezen a linken egy, pontosan "az" umani lakóház látható:
https://www.google.com/maps/@48.7665845,30.2178949,3a,90y,263.11h,111.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1saZdi3P6GY-xPBLt-KHi6Kg!2e0!7i13312!8i6656

Ezen a linken pedig egy ciprusi tájfutó klub Facebook oldala érhető el:
https://www.facebook.com/OrientactionOrienteeringInCyprus/

Én nem lépnék velük Erasmus+ partneri kapcsolatba. Ha megnézitek az
edzéseiken jó eredményeket elérők neveit, akkor tán érthetővé válik az
előző mondatom.

Slava ...

Janó