[Tajfutas] Te már ..... - Kersity Antal emlékére

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Ápr. 26., Sze, 12:05:35 CEST

Tóni,

Te már éjszakai versenyt nyertél, amikor még az én szüleim gyertyát és
petróleum lámpát gyújtottak, ha áramszünet volt.

1968 Megyei éjszakai, ifi első helyezés:
https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1968_04/?query=kersity&pg=131&layout=s

Te már Mecsek Kupa futamot nyertél, amikor én még nem is hallottam a
sportágunkról.

1971 Mecsek Kupa F17 I. helyezés:
https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1971_05/?pg=185&layout=s&query=kersity

Te már Csehszlovákiába utaztál, amikor én még nem tudtam, hogy mi fán
terem a kék és piros útlevél.

1975 Pozsony, Szlovák Grand Prix:
https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1975_09/?query=kersity&pg=31&layout=s

Te már végeztél a Pollack Mihály Műszaki Főiskola villamosmérnöki
szakán, amikor én elkezdtem -1976-ban- a tanulmányaimat ugyanott, az
épületgépész szakon.

Korunkat megelőzve, te már a nyolcvanas évek elején a határon átnyúló
kapcsolatokat szervezted - Pécs-Eszék

1982 Jugoszlávia, Eszék
https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1982_07/?query=kersity&pg=183&layout=s

Te II.  oszt. versenybíróvá váltál és a hazai világbajnokság
szervezésében jeleskedtél, amikor én ugyanazon megpróbáltam elindulni,
de az Achilles-ín sérülésem ebben megakadályozott.

https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1984_01/?query=kersity&pg=215&layout=s

Hű voltál klubodhoz a PVSK-hoz és egyedüli munkahelyedhez a DÉDÁSZ-hoz
(Jogutódja: e-on), mint főmérnök

https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_2004_08/?query=kersity&pg=181&layout=s

Amíg tehetted a Mecsek Kupák célépítő stábjának egyik meghatározó tagja
voltál. A távolság és villanyoszlop magassága nem számított, te
lekampóztad bárhonnan az éltető áramot.

A felvezetéseimből beérkezve, huncut mosollyal, a beépített célterületre
mutatva, Bódog Józsi felé pillantva, hogy ő is hallja, kérdezted:

Stanci, így jó lesz?

http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/1098-gyaszhir-kersity-antal

Búcsúzom tőled, úgy is mint a képzeletbeli BMTFSZ 50 prominens tagjától.

a pécsi Stanci