[Tajfutas] MOM Kupa

Hegyvidék MOM mom at mom-o.hu
2023. Ápr. 25., K, 17:37:52 CEST

Sziasztok,

Az idei MOM Kupát, amely egyben Budapest Középtávú Bajnoksága is, a
Hosszú-hegy Csobánka felőli oldalán rendezzük június 3-án. Tavalyhoz
hasonlóan ismét két futam lesz, a második futam számos kategóriában
vadászrajtos lebonyolításban. Mindezek remek felkészülési lehetőséget
biztosítanak az ezt követő országos bajnokságokra. A kiírás elérhető az
adatbankban (https://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/8040) és
nevezni is lehet már: https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/545

Azt pedig ne feledjétek, hogy kedd estig jelentkezhettek a szerdai
Margit-szigeti versenyre. Vadonatúj térkép készült a terep hosszú ideje
hanyagolt déli részéről, és külön ajánljuk a kalandos pályát, amely
természetesen része a MOM-os Kalandok sorozatnak. Nevezés:
https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/544

MOM-osok