[Tajfutas] A Tájékozódás Világnapja 2023 - felajánlás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Ápr. 17., H, 01:39:32 CEST

Tisztelt Szervezők,    Május 17-23.-a között.

Pécsi lebonyolítóknak fel tudom ajánlani a Mátrix térképcsomagomat,
megoldó kártyákkal, kosarakkal, SI lebonyolítás esetére programozói
fájlokat, és most először a 16 éves HP laptopomat is, Vista
oprendszerrel és EasyGec lebonyolító szoftverrel. (Rövid betanulás kell
hozzá. Teljesen önjáró értékelés.)

A Mátrix bemutatóhoz a 30 db-s mini bója készletemet, ami műanyag
tartólábon áll és SI dobozok fogadására is képes. + cövekek, ha talajra
(füves területre) kerülne kiépítésre a pálya.

Ha lenne rá érdeklődés, akkor várom a megkereséseket.

A mellékletben szereplő kártyacsomaggal három éve már az MTFSZ is
rendelkezik. Kikölcsönözhető tőlük.

Május 17-n 11:00-15:00 között lesz saját szervezésű rendezvényem, a
családi házam kertjében. Mátrix, 5 gyakorló és 4 éles körrel. Ide
viszont én szeretnék SI dobozok biztosítását kérni. Rajt/Cél, törlők,
dugúkák. USB portos kiolvasó doboz, 31-46 számú dobozok. Kérem
jelentkezzen aki tudna SI készletet biztosítani a rendezvényemhez.

Üdv,

Kelemen János (Nicaragua, s*eretlek! Vagy, mégse? 1 Milla Pfaizer)

30/499-0095

Name: Mátrix_játékcsomag.jpg
Type: image/jpeg