[Tajfutas] Szomorú hír

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2023. Ápr. 9., V, 15:39:14 CEST

Én 1961-ben lettem a Bp.-i Vörös Meteor tájfutója, Holba Ági akkor szintén
itt versenyzett, állandó tagja volt a női csapatnak. Ő a régi típusú,
természetjáró alapokon nyugvó versenyzés híve volt. Amikor Vörös Pista
vezetésével az új versenyszabályzat kidolgozásával foglalkoztunk, az ő
határozott fellépésének volt köszönhető, hogy a szabályzatban bennmaradt a
régi típusú, 2x2 fős csapatverseny. Ezt azzal indokolta, hogy így
megmaradhatnak azok a sporttársaink is, akik ezt a versenyformát kedvelik.
Az élet nem őt igazolta, de máig bennem él, milyen következetesen ki tudott
állni a véleménye mellett.
Nyugodjék békében.
Oldgombi