[Tajfutas] A tájékozódás világnapja 2023 - EasyGec ?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Ápr. 1., Szo, 21:01:53 CEST

Sziasztok,

Újra a "nyakatokon" a tájékozódás világnapja.
https://worldorienteeringday.com/

Az EasyGec szoftvernek tavaly novemberben megjelent egy új verziója.
1.4.2 (A magyar nyelv is választható opció.)

http://t.porret.free.fr/lienlogiciel.php?idmenu=60

Kérdeném felhasználóktól, hogy az új verzió számú programmal a Smile
figurás eredmény-visszajelzés (lásd. mellékelt fotó) már gyorsan
jelenik-e meg Windows 10 operációs rendszerű gépeken?

Üdv,

Homo Navigators + Orienteering runners + easyGec + SPORTident + Matrix =
Perpetuum Mobile