[Tajfutas] Versenyfutam Esztergomban vasárnap - nem szokványos

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Sze. 5., H, 21:07:03 CEST

De: (Google fordító) Nem mindenki ért egyet az életkor szerinti
besorolással, van, aki nagyszerű fejlesztésnek és kiegyenlítőnek tartja,
mások szerint disznóság.Rajtad múlik, hogyan használod fel az
eredményeket, és mekkora hangsúlyt fektetsz rájuk, de ne lepődj meg, ha
beleütközik valakibe, aki nem törődik a korrigált időkkel vagy
pontszámokkal.

Testmozgás=Egészségmegőrzés

Ennyi