[Tajfutas] Éjszakai OB

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Okt. 24., H, 22:36:09 CEST

Én az 1986 évi norvég Világ Kupa futam első körében, világos nappal sem
tudtam, hogy merre járok a 2-3 átmenetben.

https://drive.google.com/file/d/1R_BEttH0VlDAgZjtHxzj3gB3IgqGs012/view?usp=sharing

https://www.google.hu/maps/place/Holvannet/@59.2069172,11.6412252,2459m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x46446d799773740b:0xb00fff7bfb64162a!8m2!3d59.0972171!4d11.5137473?hl=hu

Janó