[Tajfutas] Tegezés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Május. 31., K, 13:16:04 CEST

Hogyan helyes, ha még nem ismerjük egymást és a szokásokat? Már szenior
voltam, amikor újrakezdtem a tájfutást. Valamiért bementem a Szövetségbe,
ami akkor még a Bajcsy-Zsilinszky úton volt. Magázva (persze a "maga" szó
használata nélkül) kértem vagy kérdeztem valamit a jelen lévőktől. Ketten
voltak, Skerletz Iván és Balogh Tamás, akik nem tudhatták, hogy én ki
vagyok. Később, amikor versenyen találkoztunk, már persze tegeztem őket.

Vicc, Pap Lacó szavaira reagálva: Egy szögedi kisgyerek fürdik a kádban
anyai segítséggel. Kérdezi az anyját: - Nem találom a szappant, hol lehet?
Anyuci válaszol: - Mögötted. Mire elszörnyed a kisgyerek: - Miket mond,
édesanyám, nem öttem mög!

László Pap <paplaco56 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 31., K,
12:49):