[Tajfutas] Tegezés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Május. 31., K, 10:52:41 CEST

Kedves Endre és Lista!

Először is bocsánatot kérek Rácz Zolitól is, hogy kritizáltam a tegezés
kerülése miatt. Mivel közben eltűnődtem azon, hogy vidéken valószínűleg
kicsit másként látják a kérdést ma is, mint Budapesten. Eszembe jutott,
hogy én is vidéki gyerek voltam, Sopronból kerültem Budapestre, és első
munkahelyemen 23 éves koromban, néhány korosabb, és már magas tudományos
minősítéssel rendelkező kollégát, akik tegezve szóltak hozzám, nem tegeztem
vissza. Akkor azt tartottam helyesnek, hogy ők tegeznek engem, én viszont
őket nem. Jóval később jöttem rá, hogy ezzel megbántottam őket. A szóban
forgó munkahely akkori igazgatóját, jelenlegi névadóját, Rényi
Alfrédot simán habozás nélkül visszategeztem, akiket nem, azok még
idősebbek voltak, meg nem tudnám már mondani, hogy mennyivel.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Endre Czirbesz <endre at czirbesz.hu> ezt írta (időpont: 2022. máj. 31., K,
10:32):