[Tajfutas] Tegezés

Endre Czirbesz endre at czirbesz.hu
2022. Május. 31., K, 10:32:33 CEST

Kedves Lista!

Viktor Juhász <juhaszv78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 31., K,
9:09):

> [...] várunk szeretettel Téged is (elnézést a tegezésért) [...]

Első gondolatom az volt, hogy megkérdezem Viktor, hogy miért tegezi, ha
úgy érzi, elnézést kell kérjen érte, de azt hiszem, ez a kérdés ennél
bonyolultabb.

Annak idején, amikor fiatal felnőttként találkoztam a tájfutással, egy
idősebb versenyzőtárs felvilágosított, hogy itt mindenki mindenkit tegez
(és én azóta is ehhez tartom magam).

Aztán idén írtam a Hungária rendezőinek (tegezve), akik magázva válaszoltak.
Ez, és most Viktor levele is elbizonytalanított: megváltozott valami az
elmúlt években, és már nem tegeződünk a tájfutó családon belül mindenkivel?

Ti mit gondoltok erről? (vagy Önök mit gondolnak erről?)

Endre