[Tajfutas] Hungária Kupa 2022 és tovább

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2022. Május. 30., H, 20:13:43 CEST

Sziasztok!

Én az autómenes megközelítés problematikáját mindig csak Gerzsontól szoktam
hallani.
Javasolnám, hogy legyen egy ilyen irányú igényfelmérés, hogy hányan
választanák a tömegközlekedést, ha megoldott lenne a helyi szállítás!
Mert ha ettől többen jönnének a versenyre, vagy a résztvevők számottevő
része környezetkímélőbb módon jutna el a helyszínre, akkor lenne érdemes
erről gondolkodniuk a rendezőknek, akiknek már így is elég szerteágazó a
feladatainak szempontrendszere.
Üdv:
K.O.

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 30.,