[Tajfutas] Hungária Kupa 2022

SZVSE Gera Tibor gera.tibor at szvse.hu
2022. Május. 30., H, 19:29:24 CEST

Szia Gerzson!

Mivel egyedül te kértél szállítást, így azt írtam, hogy nem tudom megígérni
és próbáld a telekocsi rendszert használni.
Egy rendezőt egy autóval kivenni a rendszerből pont a reggeli
előkészületekben nem könnyű megoldani, de lehet, hogy a klubtársaid is
tudnának ebben segíteni!
Sport társi üdvözlettel:

*Gera Tibor*
Létesítményvezető