[Tajfutas] DOL RG-en

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Május. 16., H, 00:41:48 CEST

Sziasztok,

Rajzolásra bíztatok minden fiatalt. Most szabad a "kütyüt", PC-t
használni. A napokban elhangzott rádióriport egy fejezetére reagálva,
azt állítom, hogy igen is a mai tájfutóknak sokat kell célirányosan a
"kütyüket", PC-t használni. Kötelező előtte eltölteni napi egy órát vagy
még többet is.  + webes megbeszélések az edzőkkel. stb.

Jónás Ferenc osztotta meg a válogatott levlistán az alábbi levelet.
(Remélem nem kapok ki tőle, hogy itt közreadom.)

Az idei felnőtt VB egyéni terepe, főként a döntő, a térkép észak-nyugati
részét esetleg a selejtezőhöz használhatják. A térképet a rendezők által
biztosított állományok és a Google Streetview segítségével csináltam
legjobb tudásom szerint. Minden igyekezetem ellenére voltak olyan részek
amiről csak elképzeléseim voltak, mi lehet a valóságban, bátorítok
mindenkit, hogy ti is minél több mindent nézzetek meg a streetview-val.
Sikeres felkészülést kívánok mindenkinek,
Jó bogarászást!

Hajrá MAGYAROK!!!
Jonfero11

Fut, kiegészítő edzéseket végez, helyesen táplálkozik, sokat pihen,
tanul és térképet rajzol. A térképet nem osztom meg itt a listán. Csak
annyit írok meg róla, hogy egy nagyon szép rajzolatú munka.

Kedves edzők:  van mit "kütyüzni".  Bátran keressen akinek kedve van hozzá.

Csendesen szólok, hogy szerdán egész nap 0.00-tól 23:30-ig vár titeket
Pécs, azon belül a Zsolnay Negyed. Hungarian TORUS TemO Trophy 2022 5.
forduló.

http://torus.yq.cz/  Kicsit (nagyon) alábbhagyott a játékkedv, de itt a
lehetőség újra csatasorba állni. E-Sport

Gyertek, nyomjatok le a házi terepemen. Pécsiek előnyben - nem kell
utazniuk :))

DOL sprinttérkép észrevétel: A hidak nem szabványosak. Új jel: 512.1
https://www.google.hu/maps/@47.5152681,19.0840514,3a,86.9y,277.87h,73.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sq1cgu7eX4TcDReUFsGZ_qA!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu

Mellékletben a térkép egy darabja vagy lásd. a RouteGadget felületen

A többit rábízom Magyar Tamásra.