[Tajfutas] Sprint Hétvége nevezési határidő holnap

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2022. Május. 9., H, 22:03:26 CEST

Kedves Tájfutók!
Holnap (kedd) estig még jelentősen olcsóbban nevezhettek a 12 nap múlva
rajtoló Vásárhelyi Sprint Tájfutó Hétvégére.
Két rövidtávú futam, mindkettő válogató verseny és Sprint Liga futam. A
versenyről a Sport TV-n is láthattok majd összefoglalót júniusban.
Melyik terep(ek)en lesz a futamok? Futhattok-e a tavalyi Diákolimpián is
használt részeken? Ha igen, tud-e újat mutatni a terep még részletes
elemzés és felkészülés után is?
Ha szeretnél választ kapni a fenti kérdésekre, nevezz be az E-nevezésben:
https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/289

PLUSZ FUTÁSI LEHETŐSÉG FÜRDŐBELÉPŐVEL
A Sprint Hétvége 1. futamát követően 13:00-tól tömegrajtos pontbegyűjtő
futamot rendezünk a Vásárhelyi Sport Próbák sorozaton belül, amire a
nevezés ingyenes. Érdemes jelentkezni, mert az első 200 nevező *ingyenes
fürdőbelépőt* kap, hogy levezethesse a két futam fáradalmait.
Erre a futamra külön kell nevezni, de szintén az E-nevezésben:
https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/327

Tornatermi szállás Szegeden lesz a SZVSE pályán, a kollégiumi pedig
szervezés alatt.

Várunk mindenkit szeretettel!

Üdvözlettel:
HOD rendezők