[Tajfutas] MTFSZ-hirlevel hírlevél meghívó

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Már. 23., Sze, 20:14:46 CET

Sziasztok,

Mások is kaptak a levelem második részében olvasható értesítést az
E-mail címükre? (Már a levél tárgya is furán néz ki.)

Honnan tudhatom, hogy ez nem egy kamu E-mail cím és nem egy adathalász
oldalra vezetne a Feliratkozás vagy Elutasítás szöveg alatt lévő linkre
(jelen levelemben töröltem ezeket a linkeket) történő kattintás?

Ha ténylegesen lesz egy ilyen MTFSZ hírlevél szolgáltatás, akkor többet
fogok megtudni, mint amit az MTFSZ honlapján vagy Facebook oldalán
elérhetek?