[Tajfutas] NND nevezés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Már. 23., Sze, 08:29:51 CET

Kedves Ádám és Lista!

Nem találok sehol olyat, hogy E-versenyiroda. Hol kell keresni?

Még valami eszembe jutott: Miért kell minden egyes e-nevezésnél újra és
újra bepötyögni a születési dátumot? A vezetéknevet és a keresztnevet
(amiket beírni is gyorsabban lehetne) nem kell beírni, mert a rendszer
valahol megjegyzi, az e-nevezés során felajánlja, csak egy kattintással
kell igazolni, hogy stimmel. Ezzel szemben a születési dátumot, amibe még
írásjeleket is be kell ékelni, nem ajánlja fel.

Az NND-re csak a prológra 3x kíséreltem meg a nevezést sikertelenül,
következésképpen csak ennél az egy versenynél 3x kellett bepötyögnöm a
születési dátumot. Tudom, van néhány név egyezés, ami csak azonos egyesület
esetén lehet esetleg probléma a születési év megadása nélkül, pl. a két
Blum László, a két Bogdanovits András, a két Gombkötő Péter, ám ők a dr.
id. ifj. stb. prefixszel megkülönböztetik magukat egymástól, no meg az
email-jük is különböző) - tehát nem látom indokoltnak a születési dátum
kérését minden e-nevezés során.

Végül is az NND prológra email-ben neveztem, ahol csak 4 adatot kértek:
nevet, egyesületet, kategóriát, dugókaszámot, - ellenben születési dátumot
nem. Ez is azt sugallja, hogy fölösleges lenne az e-nevezésnél is.

Üdvözlettel:
Gerzson

Ádám Petrócki <adam.futas at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. márc. 22., K,
22:29):