[Tajfutas] NND nevezés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Már. 22., K, 22:07:33 CET

Sziasztok!

Az én javaslatom pedig az, hogy vessük el az e-nevezést és használjuk újra
csak az Entry-t a nevezésekhez. Az eddigi tapasztalat, és a jelenlegi
levelezési vita is arra mutat, hogy az Entry sokkal jobb.

Egy további szempont, ami eddig még nem került szóba: Az Entry lehetővé
tette a nevezés visszavonását az Entry-s nevezési határidőn belül. Az
e-nevezésnél ez nem lehetséges, én legalább is nem látom ennek a módját.
Pedig jó lenne. Bármi közbejöhet.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Ádám Petrócki <adam.futas at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. márc. 22., K,