[Tajfutas] NND nevezés

Bálint Bence bence.balint.25 at gmail.com
2022. Már. 22., K, 11:21:38 CET

Sziasztok!

Nem tudom kinek kéne címezni azért írom ide a kérdésem:
Az NND nevezésénél ha valaki mind a 4 futamon indulna 3-szor kell neveznie.
Nem lenne egyszerűbb alapból beteni mind a 4-et majd utólag lehúzzák azt,
amiken nem akarnak indulni?
A sprint pl. válogató, ha jól tudom, akkor így az ifik min 2-szer
szerepelnek majd a nevezési listában, ahol elég furcsa, hogy szerepel mind
a négy futam, de külön sorban vannak pl készer:

[image: image.png]
és nem ő lesz az egyetlen aki így fog szerepelni.
És ha netán indul valaki az Éjszakain is akkor meg 3-szor szerepel majd a
listában.
(Bocs Vivi, de te voltál legfelül).

Üdv
Bence