[Tajfutas] Találkozzunk 3 hét múlva Gyulán: MEFOB, Sprint Liga futam, Gyulai Várfürdő Kupa, Csongrád-Csadán és Bács-Kiskun megyei diákolimpia

Paskuj Mátyás paskujm at gmail.com
2022. Már. 20., V, 20:07:11 CET

Kedves Sporttársak!

2022. április 9-10-én kerül megrendezésre Gyulán a 2022. évi Magyar Egyetemi és Főiskolás Bajnokság, III. Gyulai Várfürdő Kupa és a Bács-Kiskun, Csongrád-Csanád megyei diákolimpia.

Ezen a hétvégén 3 futamon vehetsz részt: szombaton két városi rövidtávún, majd vasárnap egy erdein.

Szombaton az első futam a 2022.évi Sprint Liga első futama.

Gyertek el 5 év után ismét Gyulára, ahol Maródi Máté és Szőri Kornél pályái várnak benneteket.

Versenykiírás:  <http://homokbucka.hu/?fbclid=IwAR2ugniCxZv0jcxGkgWY0GeIZUgdX29yYxxVPVvPvODOwSb2K75jiRVXtiw> http://homokbucka.hu

http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7265

Nevezés: https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/279

vagy a paskujm at gmail.com <mailto:paskujm at gmail.com>   email címen.

Nevezési határidő: 2022. április 4. hétfő este!

Megtalálsz bennünket a facebookon is:

https://www.facebook.com/events/1186265868575373?ref=newsfeed

Várunk sok szeretettel!

Paskuj Mátyás