[Tajfutas] szolgalati kozlemeny

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2022. Már. 16., Sze, 13:40:35 CET

Újabb szolgálati közlemény:

Az alábbi üzenet szerint, egy újabb ingyenes (és "természetesen" hibás) szpemszűrőn akadtunk fenn. Aki tud szóljon a címzettnek (tehát: NE NEKEM küldjetek elérési adatokat a címzetthez!!!), hogy verje az asztalt a szolgáltatójánál, vagy nem kap több levelet a *.elte.hu domainből...

KB

ps. a 157.181.1.138 az ELTE központi levelezőszervere és nem szpemmelő gép (igaz a levélforgalma a sokmillió egyedi címzett/nap (néha óra :) terhelést is viszi...

...---...

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

 ingatlan at gombkotopeter.hu
   host mailin1.gombkotopeter.hu [37.9.169.110]