[Tajfutas] OCSB-UHOB 2022.03.27. Gödöllő-Babatpuszta

Gödöllő Tájfutás tajfutas.godollo at gmail.com
2022. Már. 13., V, 22:27:44 CET

Kedves Sporttársak!

Ne felejtsétek el, hogy két nap múlva, március 15-én éjfélkor lejár az
Országos Csapatbajnokság és a Senior Ultra Hosszútávú Országos Bajnokság
nevezési határideje!
Nevezni e-nevezes.hu <https://www.e-nevezes.hu/> oldalon keresztül tudtok.
A határidő lejárta után már csak a nyílt kategóriákba lesz lehetőség
jelentkezni.

Minden résztvevőt szeretettel vár a Rendezőség!

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Gödöllő Tájfutás <tajfutas.godollo at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jan.