[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2022 6. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jún. 29., Sze, 14:41:11 CEST

Sziasztok,

Múltba révedés:

"A papírforma szerint ezt a bajnokságot Kelemen Jánosnak (PVSK) kell
megnyernie. Mit gondolsz erről? - kérdezte a szpíker Vekerdy Zoltánt a
1977 évi pécsi OB céljában a verseny előtt.

- A papírforma azért van, hogy felrúgják. - jött a határozott válasz
Vekkertől."

Az eredmény - F19: http://tajfutas.szieberth.hu/ob/ONEB/1977#F19A

Mentségemre szóljon, hogy egy éve voltam Pécsett és életemben addig nem
futottam a Melegmány-Vízfő területén.

Produkcióim:

1. nap
https://drive.google.com/file/d/1EDjZROE3rmhimu4fErxNIELlCX8P8Lkd/view?usp=sharing

2. nap
https://drive.google.com/file/d/1PZRpfwyYql29489oHM3XGUtQ3MEIH07e/view?usp=sharing

A lényeg a lényegben, hogy ma van a Hungarian TORUS TempO Trophy 2022 6.
fordulója és a házi terepemen, saját javítású térképemen zajlik az esemény.

Papírforma szerint nekem kellene megnyernem. Itt rákereshettek az eddigi
állásra: http://torus.yq.cz/index.cgi

Gyertek játszani. Hüvös szobában, hölgyek hevülés, urak verejtékezés
mentesen nyomhatják le a pályát.

Üdv,

János vagyok, nem Ispán