[Tajfutas] Térkép hibáinak lecsekkolása OCAD2018-ban

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jún. 20., H, 00:24:11 CEST

Sziasztok,

Paskuj Matyi ROB meghívójában megnéztem a Facebook oldalon a mintatérkép
darabkákat és az alábbi levélváltás jutott róluk az eszembe.

https://m.facebook.com/robesztergom2022/photos/pcb.142227595060996/142226291727793/?type=3&source=49&__tn__=EH-R

Mint látható a lenti levélben a 2021 Év térképének választott
Pécs-Budaiváros "Balokány-liget" térképén az ellenőrző szoftver közel
1000 valós vagy nem valós hibát vélt felfedezni.

Ezúton is köszönöm az elismerést. Nem számítottam rá, nem számoltam
vele. Vegyük úgy, hogy egy életpálya lezárása kapcsán kaptam meg a
díjat. Jó lenne a megszerzett tudásból, tapasztalatokból átadni a fiatal
vagy fiatalabb generációnak. Sajnos a közvetlen környezetemben,
lakhelyemtől Nyugati irányban véve egy 8km sugarú félkört, nincsenek
jelentkezők, hiába is invitálom őket évek óta.

Így aztán Pécsre 2023-ban, szintén  a Forrai fivérek jönnek ROB térképet
helyszínelni.

Nos, erről a térképrajz ellenőrző szoftverrészről is érdemes lenne egy
webináriumot tartani. (Lásd még SI Cinfig+ -ról szóló napokkal ezelőtti
javaslat)

Zárásnak egy kitérő feladat: Mit takarhat ez a "kódsor" felsorolás?

2021 decembertől: 189-229-239-265-285- napjainkig. Ez a kedvenc 1,8%-s
Sissy (ELS) 1 literes tej árváltozásának sora. :(

Üdv,

Janó, a kicsit összeszedetlen, ilyenkor éjfél után pár perccel.

Ui: egy kialakult ökörszabály, kb. 200 munkaórával lehet kalkulálni 1km2
városi térkép helyszínelési és digitalizálásával kapcsolatos munkáknál.