[Tajfutas] VII. Homokháti Ladó-Rec Kupa eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Jún. 6., H, 22:52:38 CEST

Kedves Rendező Stáb!
Én is köszönöm szépen a ritka kemény túlélő versenyt (2. nap). Nagyon durva
volt az a terep, de azoknak a szerencséseknak, mint jómagam is, akiknek jól
sikerült, szép emlék marad.
Nem tudom, rövidtávú bajnokságon megengedi-e már a Szövetség a 3000-es
méretarányt? Ha igen, akkor az időseknek ez a méretarány volna jó
Esztergomban. A hódmezővásárhelyi 1. napon és nemrég Pesterzsébeten, a
szerdai kisversenyen a bonyolult pályát sajnos nem láttam jól 4000-es
méretarányban.
Üdvözlettel:
Kéri Gerzson