[Tajfutas] Törekvés Sprint

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2022. Jún. 2., Cs, 21:31:33 CEST

Mi is nagyon szépen köszönjük a versenyt, a térképet és az útvonalakat! Ki
gondolta volna, hogy egy lakótelepi versenyt így meg lehet bolondítani egy
csipetnyi régi Erzsébettel, valamint a rengeteg hurokkal! (Vagyis nem a
pályát, hanem engem!)
Üdv
M, Gy.

Viktor Juhász <juhaszv78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jún. 2., Cs,