[Tajfutas] Street View Orienteering - Parma

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 28., P, 00:31:12 CET

Sziasztok,

Utoljára tavaly májusban lehetett egy jót rohanni a WOC helyszínén,
Jablonecben.

Itt egy új lehetőség a koncentrálásra és játékra.

Vár Párma. Én már túl vagyok rajta, egy 7 perces keveréssel az utolsó
pontra.

Kellene egy magyar győztes:

https://game.o-club.net/#/parma

Ezt követően pár nap múlva ugorjuk át New Yorkba a Centrál Parkba.

Józsika,gyere, neked van útleveled, vízummal. Meg van Covidos védettségi
vagy újabb nevén oltási igazolásod.

Alavju

Janó

UI: jártam a versenypályán és megváltoztak a kódok, de rendesen (nem
most, már hetekkel ezelőtt)

449 (Ft) helyett 799 (Ft), pontmegnevezése 800gr felezett sárgabarack
konzerv, másik szívembe markoló: 399 (Ft) helyett 599 (Ft) filteres tea,
de 30 (gr) helyett 28 (gr) étcsoki bevonatos csokiszelet, az ára nem
változott. :((