[Tajfutas] Szakdolgozati kérdőív

Réka Dénes denes.rekaa at gmail.com
2022. Jan. 17., H, 09:59:24 CET

Kedves Tájfutók!

Dénes Réka vagyok, végzős hallgató a Testnevelési Egyetem testnevelő-,
gyógytestnevelő-, egészségfejlesztő tanári szakán. Szakdolgozatomat a
tájékozódási futó társadalom vírushelyzetéről írom az iskoláskorú
gyerekekre kiélezve. Ha úgy érzed kitöltéseddel szeretnéd munkámat segíteni
azt nagyon szépen megköszönöm. :)) A kitöltés teljesen anonim, az adataidat
bizalmasan kezelem, kizárólag csak tudományos célra használom fel.

A kérdőív az alábbi linken érhető el: https://forms.gle/5hRSjFtTiHss3WG68

Ha bármilyen kérdésed van, vagy észrevételed nyugodtan írj egy üzenetet az
email címemre: denes.rekaa at gmail.com

Köszönöm szépen! :))
Dénes Réka