[Tajfutas] Kelemen Janó elméleti verseny - megoldás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 9., V, 19:02:45 CET

Sziasztok,

Janó segítsége: - a megoldás linkje

https://drive.google.com/file/d/16O1a3mFg4pedX3zaVMaAyBjq2oKfgl1J/view?usp=sharing

Készüljetek, holnap újabb forduló lesz a Swedish Forest Cup II. sorozatban.

http://torus.yq.cz/index.cgi

Sajna, hosszas tanakodás után kimeszelték az első forduló 3. szakaszát,
amit én hiba nélkül teljesítettem, így kissé visszaestem összetettben,
de még így is tudtam segíteni a magyar csapat (naponta a legjobb öt fő)
eredményét. A mellékletben a 3. szakasz, azon belül a 31-s pontot óvták.
Aki járt Skandináviában az tudja, hogy ahol a terep közel vízszintes és
búja áfonyával fedett, ott járható mocsár jellel fog találkozni.
Véleményem szerint korrekt volt a pont. Átgondolt választ adtam, ez
látható a 36 mp-s ráfordított időből is. (Rossz válaszra 45 mp bünti jár)

Ez van, csak játékosan.

Name: Swedish_Forest_Cup_II_2022_01_03_31_KJ.jpg
Type: image/jpeg