[Tajfutas] Köszönet TTEV.

kollath gabor tajolo at freemail.hu
2022. Jan. 9., V, 14:46:22 CET

Történt,hogy a tegnapi edzőversenyen egy nagy esés  a bordámra,de azért a pályát nehezen,de végigküzdöttem.Úgy,hogy a végén lévő kerítés külső oldalára kerültem valahol,így a célba,ami tőlem csak pár méterre volt, természetesen nem tudtam befutni.A célszemélyzet egyből segített.Odahozták a céldobozt,így tudtam "beérni".Sőt még a kerítést is felemelték annyira,hogy át tudtam bújni alatta,így nem kellett visszamenni,s nagyon kerülni.Hála és köszönet  a Spari célszemélyzetének.Nagyon nagy segítséget nyújtottak..Most eléggé fáj a bordám,de remélem 2 hét múlva újra ott tudok lenni.Különösen bosszantó,hogy most épültem fel a dec.eleje óta tartó vádlisérülésemből,s most jött a következő.Sportbaráti üdvözlettel a Spari felé:Kolláth Gábor