[Tajfutas] Grazy race 2021 - Dilis futam 2021

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 1., Szo, 01:39:37 CET

Sziasztok,

Ha a melléletben látható feladatlapon lévő italokhoz hozzáfértetek,
akkor tán eljuthattatok Weöres Sándor szintjére. Még szolid voltam, de
még így sem vettem észre -buta fejjel nem használtam a nagyítót - a
párizsi "mini" Eiffel tornyot. (53 pont)

Éles András (GOC) 6, helyezett. 425 induló Gratula

  * Weöres Sándor: A másnapos

Hol jártam este fény alatt, nagy fény alatt?

Hol láttam nyílni ablakot, nagy ablakot?

Egy férfi vagy nő ott lakott – hol is lakott?

Hol láttam fénylő ablakot, sötét falat?

Hol lettem részeg? elfeledtem részegen,

a fényre és sötétre még emlékezem,

s hogy ott lakott egy férfi, vagy nő, ott lakott,

mondott egy nagy szót! mit mondott, mit mondhatott?

Az ablak izzott, égi villámló ragály,

a fal sötét volt, rejtett kripta szégyene,

testemben tűz volt, sáskajárás és aszály,

fejemben lyuk volt, lyukban vendéglő-zene.

Sajog a bordám, néhány holmim elveszett,

és sírtam, mert egy férfi vagy nő megrabolt,

vagy tán segített – csak tudnám, kiféle volt?

és mért sírtam? mert fájt? vagy éppen jólesett?

Homály volt, lázas ablak lángolt, mint a kén

s a többi tudni kéne, mért jöttem haza,

ó jaj, mért nem maradtam ott a fal tövén,

lerogyva lyukas fejjel, mint egy katona.

Egy költői kérdés: Mi lenne, ha a következő hazai, egész évet átölelő
sorozaton, a Hungarian TempO Trophy Magyar bajnokságon a végső
összetett  1-6 helyekért bajnoki pontokat osztatnának ki? (majd 0,25-s
szorzó)

Legyen már elismertebb az E-sport a sportágon belül. Kategóriák: Kezdők
9-13, Serdülő 14-15, Ifjúsági 17-18, Junior 19-20, Felnőtt 21-34,
Szeniorok 35-44, 45-54, 55-64, 65-74, 75-84, 85 + a kategóriák F/N
bontásban.

Várom az egyetértő és elvető álláspontokat, véleményeket.

BUÉK 2022