[Tajfutas] matek képletek és listák

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Feb. 26., Szo, 09:59:42 CET

Sziasztok!
Béla levelén felbátorodtam. Egyértelműen kiderült, hogy bár a listánkon nem
szokás, de nincs is tiltva, hogy magunkat reklámozzuk. Szó sincs
marketingről, ez ingyenes felajánlás a matematika művelőinek, tanárainak,
kedvelőinek. (Vigyázat, elméleti matematika. Olyan anyag, aminek nagy része
középfokú matematika tudással követhető. A fele táblázat és néhány ábra.)
Az ELTE három professzorának is elküldtem a múlt héten, hogy döntsék el,
használható-e a matematika oktatásában, egyikük válaszolt eddig. Egy
debreceni és egy pécsi professzor is válaszolt, pozitívan.
Az URL ismeretében bárki szabadon, ingyen letöltheti az alábbi sorra
kattintva.
https://drive.google.com/file/d/14l6-o4FHNKOlLsm16wwE-OfGhkfdbxU4/view
Akiknek korábban magánban elküldtem már - más címmel -, azt kérem tőlük,
hogy a régebbi verziót töröljék és felejtsék el.
Üdv:
Kéri Gerzson

Kovács Béla <climbela at map.elte.hu> ezt írta (időpont: 2022. febr. 25., P,
9:57):