[Tajfutas] Fwd: BL 3. forduló Tázlár - Kiírás

Gera, Tibor gera.tibor at szvse.hu
2022. Feb. 11., P, 07:36:43 CET

---------- Forwarded message ---------
Feladó: Máté Bereczki <bereczkimate0313 at gmail.com>
Date: 2022. febr. 10., Cs, 20:17
Subject: Re: BL 3. forduló Tázlár - Kiírás
To: <fentmariann at gmail.com>, Harkányi Zoltán <harzol at gmail.com>, Adrienne
Jacsó <jacso.adrienne at gmail.com>, Kisvölcsey Ákos <ksvlcs at gmail.com>, Iroda
NYVSC Tájfutó Szakosztály <iroda at nyvsc-tajfutas.hu>, <
kiss.gabor.paks at gmail.com>, Tóth Eszter <t_eszter at t-online.hu>, <
zala.ztc at zalaszam.hu>, Gera, Tibor <gera.tibor at szvse.hu>, kissguriga <
kissguriga at gmail.com>, Tájfutó Club Gerecse <gerecsetc at gmail.com>, Ádám
Petrócki <adam.futas at gmail.com>, Németh Zsoltné <melcsi68 at gmail.com>, <
mcad2001kft at gmail.com>, <ivett at perses.org.uk>, <sareczvica at gmail.com>, <
futniiskell at gmail.com>, Zoltán Hegedűs <z.hegedus52 at gmail.com>, Bujdosó
István <bujdistvan at gmail.com>, Zoltán Molnár <kesementor at gmail.com>

Sziasztok,

Köszönjük a hétvégi BL futamra és a kísérő kategóriákra beérkezett majd 320
nevezést, számunkra ez mindenképp egy pozitív visszacsatolás, hogy van
igény az ilyen hétvégékre.

Csatolva küldöm a rajtlistákat, mindenkit megkérek, hogy ellenőrizze le a
saját versenyzőit és amennyiben hibát tapasztaltok azt minél hamarabb
jelezzétek nekem (térképek miatt) és Petrócki Ádámnak (SI miatt).

Szeretném felhívni a figyelmét minden csapatvezetőnek, hogy a BL résztvevő
klubok versenyzői kizárólag a BL kategóriákban és a kezdő kategóriában
indulhatnak díjmentesen, az OAS és az OAL kategóriákban indulók (klubtól
függetlenül) 1000 Ft/fő nevezési díj ellenében vehetik majd át a
térképüket (mint ahogy a nem BL klubok kezdő kategóriában induló versenyzői
is).

*A kiíráshoz képest plusz infók:*
- a kiírásban az N20-21 kategória - tévesen - két rajtidő mellett is fel
van tüntetve, az *N20-21 tényleges rajtideje: 11:02*
- a beérkezett nagyszámú nyílt nevezés miatt a rajtolásra rendelkezésre
álló időablakot meghosszabbítjuk, *a nyílt kategóriák így 11:04 (utolsó
tömegrajt után) és 12:15 között tudnak rajtolni*, önállóan (rajtlista
nélkül), az SI kiolvasásnál felvett térképpel (a törlés + rajtdoboz a
tömegrajt helyszínén lesz, 50-100 méterre a céltól)
- a *kezdő *kategóriák szintén az említett idősávban rajtolhatnak, de
az ő *rajtjuk
közvetlenül a célban, a kiolvasásnál lesz *(nekik külön lesz törlés és
rajtdoboz az SI kiolvasás mellett)
- a rajtlistában az *első oszlop jelöli a rajtszámot*, ez lesz feltüntetve
a térképen is, ezt mindenki jegyezze meg aki tömegrajttal indul

*Végleges pályaadatok:*
*F14 -* 5,7 km/12 ep
*F16 -* 7,8 km/18 ep
*F18 -* 10,2 km/19 ep
*F20-21 -* 12,4 km/23 ep

*N14 -* 4,4 km/12 ep
*N16 -* 6,2 km/14 ep
*N18 -* 7 km/16 ep
*N20-21 -* 8,8 km/20 ep

*Kezdő -* 2,5 km/10 ep
*OAS (Nyílt Technikás Rövid) -* 4,1 km/14 ep
*OAL (Nyílt Technikás Hosszú -*  6,6 km/14 ep

Ha valamilyen fontos infót kihagytam volna, akkor keressetek nyugodtan!

Üdv,
Máté

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#m_3287216559057397673_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Máté Bereczki <bereczkimate0313 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. febr.
8., K, 16:55):