[Tajfutas] Gála fotók

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Feb. 9., Sze, 00:09:03 CET

Sziasztok,

Két éve jártam a Tájfutó Gála 2020 eseményén. Készítettem egy okos
telefonnal 40 képet. Csak ezt a négyet merem veletek megosztani.

https://drive.google.com/file/d/1iT4ihjZlPA72x3ec7LN380Gg5OgYj59r/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1Sp2q5gsXfDvII1ZmEr7GV0Vf1EL9evdt/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1H4cIF6SY_6aTM-FIiBAmIZVHKzUnHdf3/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1XDGkXrtrKTWzFdt8kQiy2kg9_TQfoQ_O/view?usp=sharing

Más is legyen önkritikus. Javasolnám jövőre azt a fotóst felkérni a
munkára, aki ezt, az MTFSZ oldalán látható képet készítette:

https://www.tajfutas.hu/hirek/hirkereso/12-altalanos/2141-dijatadas-a-tajfuto-galan